4 سال پیش 4 اسلاید 58 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (9)
  • بارونو خیلی دوست دارم. بهم حس آرامش میده :)

  • با این سیلی که اخیرا تو شهرمون راه افتاده،و بلاهایی که سرمون اوورده،علاوه بر ترس،حالم از بارون بهم میخوره..

    • جعرر😂😂مگه کجا زندگی میکنی؟

    • یااا نخنددد
      ما اسلامشهریم..ولی چون تهشیم،و لوله های اب زده بود بیرون..لوله ها کوچه هم کیپ بود..ی وضعی کلن سیل را افتاده بود..تا یکم زیر زانو آب زده بود بالا..اصن خیلی بد بود..بیچاره شدیم..تقریبا کل کوچه ما زیرزمین زندگی میکنن،خونه زندگیشون رفته بود رو هوا..

    • اره اون ورا خعلی بد سیل اومده😐

    • خیلییی..اصن بیا و ببین

  • 𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰=𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰
    🅕︎🅞︎🅛︎🅛︎🅞︎🅦︎=🅕︎🅞︎🅛︎🅛︎🅞︎🅦︎
    𝕱𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜
    F͜͡o͜͡l͜͡l͜͡o͜͡w͜͡=f͜͡o͜͡l͜͡l͜͡o͜͡w͡
    ᠻꪮꪶꪶꪮ᭙=ᠻꪮꪶꪶꪮ
    F̸o̸l̸l̸o̸w̸=F̸o̸l̸l̸o̸w̸
    F҉o҉l҉l҉o҉w҉=F҉o҉l҉l҉o҉w҉
    b̑̈ȗ̈t̑̈ ȗ̈n̑̈f̑̈ȏ̈l̑̈l̑̈ȏ̈w̑̈=ȗ̈n̑̈f̑̈ȏ̈l̑̈l̑̈ȏ̈w̑̈
    اگر زیر²⁴‌ساعت بک ندادم آنفالو کن🌸

  • یس یس صحیح...
    🤌🏻🍁

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.